۳ پاسخ

رقیق باشه بهتره

من گذاشتم پخت با کره و شیر قاطی کردم
دادم دهنش بهم چسبید دوس نداشت😅
توش ی کم ابم ریختم اونجوری بهترخورد

بپز خوب له کن ، با شیرخشک یا شیر مادر یا کره اگر دادی نرمش کن

سوال های مرتبط

مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی