۴ پاسخ

منم همینم الان شیر سومه عوض میکنم انگار اشتهاش رفته کلا

شاید الرژی داره
دختر من کلا شیر خشک نمیخورد فقط 1 ماه اول خورد
بعدش شیر خودمو اونم خیلی کم در حد یکی دو دقیقه با بازی
دکتر نان. ha داده بهتر شده شیر خوردنش

تو خوابم نمیخوره؟
ببر یه دکتر دیگه

فک میکنم طبیعی باشه بچه منم الان یکماه همینه وضعش دارم دق میکنم انقد دکتر بردم اصلا تاثیری نداره هم رفلاکس دارا هم حساسیت هیچی نمیخوره بزور شیر میخوره در طول روزم کلا گریه میکنه فقط شبابزور میخوابه ولی خوب میخوابه و گریه نمیکنه یکم بیدار میشه شیر در حد ۲سه دقیقه میحوره باز میخوابه

سوال های مرتبط