من تقریبا دوهفته ای هس توخونه کهنه میندم براش وقنی بخام جایی برم و موقع خواب پوشکش میکنم ۷یا۸تا هم بسته پوشک توخونه ذخیره دارم ولی خوب خودش ی کمک خرج هس راضیم اینجوری زود ب زودم دخترم عوض میکنم خیلیم راحته رو پارچه اش هم محافظ کهنه میزارم وقتی پی پی میکنه کثیف کاری نمیشه فقط رنگ کهنه عوض میشه محافظ ک روش پی پی عس یکبار مصرفه میندازم دور
اگه شرایطشو نداری مای بیبی بخری از اون پوشک دائمی ها بخر حد اقل یبار پول میدی
دیروز رفتم مای بیبی گرفتم ۹۰۰ هزار
آخه این چه وضعیه واقعا
تصمیم دارم در طی روز دو سه وعده از پوشک معمولی استفاده کنم چاره چیه
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
کهنه بهداشتی نیست سخت هم هست
کاری نمیشه کرد باید پوشک خرید
هیچی والا میگزرونم😑🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.