واس تنبلی رازیانه و بومادران و دم کرده دارچین با عسل بهتر از دارو هس
بگیر گرانه ولی ارزنده
اره خیلی خوبه من تنبلی شدید داشتم یک ماه خوردم فقط
عزیزم اگر خواستی من ی بسته پلمپ شده دارم خریده بودم ولی باردار شدم دیگ بازش نکردم خواستی با قیمت پایین تر بدم بهت
عزیزم اوابوست برای کیفیت تخمک هستش فکر نکنم بتونه تنبلی رو درمان کنه اما مکمل خیلی خوبی هستش
اره منم بدون تجویز پزشک خریدم بعدش بهش گفتم گفت بخور مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.