خانوما سونو آنومالی خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

همه چیز نرماله
ان تی بهت گفته بود دختر ؟

مبارکت باشه عزیزم الهی به سلامتی زایمان کنی🥰

سلام عزیزم...من زدم هوش مصنوعی نوشت همه چیز نرماله و طبیعی جنین هم پسره

بهت گفتن پسریه جوجه😍بسلامتی پس انتی اشتباه بهت گفته

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاسین 😍❤ مامان یاسین 😍❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوان مامان مهوان ۸ ماهگی
مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نخود🫠🫛 مامان نخود🫠🫛 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بنیامین و جوجه مامان بنیامین و جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری