من اونت گرفتم ۲ قطره داده فرشنده .بی بی لندم گرفتم اونم ۱ قطره اس
بله جانم
سه قطره حجم زیادی وارد دهانش میشه
خطر ناکه
من گرفتم سایزش s هست و روش عکس یک قطره اس
۳ قطره برا نوزاد زیاده سری جدا یک قطره بگیر
خیلی خیلق زیاد ایراد داره !
نوزاد از نوزادی تا ۶ ماهگی باید یک قطره بخورهذ
تلاش کنه میک بزنه
فکش سفت بشه محکم بشه زیر ۶ ماه حتی دو قطره ام نمیدن والا
من كه براي نوزادي سه قطره اونت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.