واسه دختر منم بعضی اوقات اینجوریه یعنی باید بهش اب بدم ؟ تازه ۴ ماهش شده
مولتی میخوره؟؟؟ اکه اره طبیعیه نترس
توروخدا جدی بگیر وحتما آب بهش بده هوا گرم بچه نیازداره بدنش
نزار یهو ادرارش کم شه ک خیلی بدمیشه اون موقع
روزی بهش هر۳ ساعت یه بار دوقاشق آب بده خواس میخوره تشنه نبود تف میکنه بیرون
کم آبه شده بدنش
حتما بهش آب بده تو طول روز
دخترمن ادرارش ازاین یه خورده کم رنگ تره بردم دکتر گف بهش آب کم میدی
گف روزی نصف استکان بهش تارف کن هرچقدل خواس بخوره ۴باب در روز
کرم نزده بودی
اگر مولتی میخوره بله ، اگر نه شیر دهی رو زیاد کن آب بدنش کم شده
کم ابه بدنش
شیر دهی زیاد کن
بهش ابجوشیده سرده شده بده
یا ابجوش نبات
اینجوریه دخترا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.