۱ پاسخ

شیر درست کن بیسکوییت مادر بریز توش بزار قشنگ‌نرم بشن هرچقدر میخوای غلیظ تر باشه بیسکوییت بیشتر بریز.موزم با پشت چنگال حسابی پوره کن بریز توش هم بزن.
اگه میخوای گرم باشه با اب گرم درستش کن

سوال های مرتبط

مامان حلما وتودلی مامان حلما وتودلی ۲ سالگی