استرس اینکه دخترم مردود شه افتاده جونم😩😩😩😩

۸ پاسخ

استرس الکی به خودت نده مردود سه بره اول خیلی بهتر از اینه که بره کلاس دوم
و هیچی بلد نباشه اونجوری بیشتر فشار روت هست
خیلی سخته بخای هم اول رو دوره کنی هم دوم بادش بدی

اگه با پایه ضعیف بره بالا
در پایه های بعدی نمی‌تونید براش کاری کنید
حتی اگه بمونه فایده ندارد.
اگه در پایه اول بمونه میشه درست شد

واقعا طفلی این بچه ها چه زمانی افتاده مدرسه هاشون… تو کرونا بود تعطیل بودن چندسال اینم ج//ن//گ

تابستون معلم بگیر براش

نه بابا مردود نمیکنن تا خودت نخوای نمیتونن یه سال بکشیش عقب خیالت راحت شاید تجدید بشه ولی مردود نمیکنن

اولا الان هیچ کس و مردود نمیکنن
بعدشم بشه اصلا مگه چی میشه؟ ما ها به موقع درس خوندیم به کجا رسیدیم؟ ولش کن به خودت و بچه استرس نده

کلاس چندمه؟

چرا مردود چندمه مگه

سوال های مرتبط