من قرص امگا۳ هرروز میخورم عیبی نداره؟؟؟

۱۶ پاسخ

دکترم به من گفت یه روز درمیون

دکتر من که تاکید کرد هفته ای دو تا

من یه روز در میون میخوردم ک الان دوهفته میشه قطع کرده

مگه نباید2روز درهفته استفاده بشه

یه روز در میان

چرادکترای شما بهتون امگا میده مال مانه؟
سربجه اولیم بهم تجویز نکرد؟!

دکتر من گفت هفته ای 2بار

منم هر روز میخورم

منم هر روز میخورم

به من ‌گفت هفته ای یکبار چون همشون مقداری جیوه دارن

منم هرروز میخورم وزن نینی چقدره

من که دکترم گفت روزی یکی بعد از ناهار

چرا بنظرم زیادیش خوب نیست

منم هر روز میخورم

اگر دکترت گفته بخور وگرنه هفته ای معمولا دو بار هست.

خب دکترت گفته چقدر بخوری
دکتر من گفت هفته ای دوبار

سوال های مرتبط