۷ پاسخ

فکر کنم اینا انقباض کاذبه داری چند هفته اینجوریه
ولی درد اصلی به کمر بیشتر فشار میاد
اصلا خودت متوجه میشی این فرق داره

اگه قشنگ منظمه
ینی میگیره ول می‌کنه باز میگیره و ول می‌کنه این ینی درد زایمان ولی نامنظم باشه نیست

من کمر و دل همزمان و دلمم مثل سنگ سفت میشد همزمان کمر و زیر دلم شدید می‌گرفت و درد میکرد
سفت شدن شکم با سفت کردن بچه فرق می‌کنه

برای من فقط کمرم اون موقع که داشت به دنیا بیاد زیر شکمم کمرم هردو باهم درد میکرد خیلی درد داره

هم دل هم کمر

بستگی به بدنت داره من کمر درد نداشتم ولی زیر دلم و واژنم منفجر داشت می شد

برای من کمرمم بود

سوال های مرتبط