چقد عجله داری
از وقتی حامله شدی هی بتا میدی سونو میری، بابا تا ۸ هفته صبر کن بعد برو سونو
ب من گفت دوهفته بعد بیا قرارع برم
کوچولویه تشکیل میشه هفته دیگه😘
باید هفته بعد دوباره بری برای سونو قلب شاید یکم ضعیف بوده واسه همین ولی خدارو شکر فلبش میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.