خانما این سونو چجوریه؟

تصویر
۴ پاسخ

چقد عجله داری
از وقتی حامله شدی هی بتا میدی سونو میری، بابا تا ۸ هفته صبر کن بعد برو سونو

ب من گفت دوهفته بعد بیا قرارع برم

کوچولویه تشکیل میشه هفته دیگه😘

باید هفته بعد دوباره بری برای سونو قلب شاید یکم ضعیف بوده واسه همین ولی خدارو شکر فلبش میزنه

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان رستا مامان مامان رستا هفته بیستم بارداری