خانوما ۳۵هفته و ۲روزمه فردا وقت ژلیش گرفتم خطرناکه؟

۷ پاسخ

مگه نمی‌خوای زایمان کنی با ناخون ژلیش شده چیکار. می‌کنی
باید انگشت اشاره بدون ناخن و چیزی باشه

من‌ از ۶ماهگی گذاشتم هیچ اشکالی نداره

اره.

شاید چون دستت رو میخوای بزاری زیر دستگاه یووی خطر داشته باشه
زنگ بزن از دکترت یا منشی دکترت بپرس

ژلیش مشکلی نداره عزیزم

عزیزم اگه به دکترت دسترسی داری از ایشون بپرس،من به دکترم گفتم اجازه رنگ مو و کاشت ناخن و ...نداد

زوده باز باید بری ترمیم حداقل ده روز دیگه برو ،ولی دلت میخواد ماسک بزن که برو انجام بده

سوال های مرتبط