۶ پاسخ

با موز قاطی کن

من باخرما قاطی میکنم میدم میخوره فقط
باسیب زمینی میدادم بدش میومد

من قاطی ماست میکنم خیلی دوسداره

من با خرما دادم خورد

من با موز و اوکادوو قاطی میکنم میدم بهش میخوره

من تو فرنیش و سوپش میریزم وگرنه نمیخوره😁😂

سوال های مرتبط