۵ پاسخ

نامه میدن بچه اول شامل بیمه نمیشه،از بچه دوم بیمه قبول میکنن ، من بچه اولم بود همه چی آزاد بود گفتن نمیشه

دکتر من گفت نامه میده برای سرارین ببرم بیمارستان بعد اگه بیمارستان با بیمه من قرار داد داشته باشه با بیمه حساب میشه کلا

اصلا دکتر نامه نده بیمارستان پذیرش نمیکنه که
بعضیام دردشون میگیره مستقیم میرن بیمارستان پزشک شیفت همون بیمارستان نامه بستری میده

باید نامه ای بدن که بیمه تایید کنن

اره بعضیا نامه میدن

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری