نمک نباید به غذای بچه زد؟من جدیدا میزنم!!!

۹ پاسخ

من از ۶ماهگی یکم میریختم
دکتر گفت باید بزنی
چون اسیدهای آمینه ی موادغذایی باید باسدیم جذب بشه تو روده
واین باور غلطیه که میگن نباید نمک بدی تا ۱سالگی

گفتن تا یک سالگی نمک و شکر به غذای بچه نزنیم اگه که استفاده کردی خیلی کم استفاده کن

اصلا نباید بزنی

هرکی یه چی میگه دیگه

تا یک سالگی اصلا نباید بدی نمک و ادویه رو

من نمیزنم ب غذای خودش

بخدا
من برا پسرم آب گوشت رو گرفتم
بعد براخودمون همون گوشتو خورشت کنار برنج کردم
به آب گوشت نون ریز کردم نخورد
ولی از برنج و خورشتی که پخته بودم می‌خورد خیلیم دوس داشتم و ملچ ملوچ میکرد 😂

نه اصلا ضررداره

من دخترم بدون مزه نمیخوره اولاش هیچ چی نمیریختم دیدم نمیخورد مامانمم یکم طمع دار کرد یه بار بهتر خورد

سوال های مرتبط