من از ۶ماهگی یکم میریختم
دکتر گفت باید بزنی
چون اسیدهای آمینه ی موادغذایی باید باسدیم جذب بشه تو روده
واین باور غلطیه که میگن نباید نمک بدی تا ۱سالگی
گفتن تا یک سالگی نمک و شکر به غذای بچه نزنیم اگه که استفاده کردی خیلی کم استفاده کن
اصلا نباید بزنی
هرکی یه چی میگه دیگه
تا یک سالگی اصلا نباید بدی نمک و ادویه رو
من نمیزنم ب غذای خودش
بخدا
من برا پسرم آب گوشت رو گرفتم
بعد براخودمون همون گوشتو خورشت کنار برنج کردم
به آب گوشت نون ریز کردم نخورد
ولی از برنج و خورشتی که پخته بودم میخورد خیلیم دوس داشتم و ملچ ملوچ میکرد 😂
نه اصلا ضررداره
من دخترم بدون مزه نمیخوره اولاش هیچ چی نمیریختم دیدم نمیخورد مامانمم یکم طمع دار کرد یه بار بهتر خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.