۵ پاسخ

ن دردناک نیست براهرکسی یجوره مثلامن گرفتم دردش درحدچندثانیه بود.مثل دردپریودیه

قبلش بهتون میگن مثانه تون را تخلیه کنید و مثلا شیاف داره یا نه ؟ممنون میشم اینم جواب بده هرکی رفته

چطوری انجام داد اول معاینه بعد حاجب را چطوری تزریق کرد متوجه میشدین؟بعد حاجب درد داشتین؟

معاینه میکنن که ببینه عفونت نداشته باشی. چون با عفونت عکس رنگی انجام نمیدن

من چهارشنبه رفتم قبلش اینجا ب من گفته بودن خیلی درد داره من اون روز داشتم میمیردم از استرس شاید باورت نشه ولی واقعا اصلا اصلا هیچی حس نکردم حتی از سونو واژینال راحت تر بود اگ ریلکس هم باشی ک چ بهتر

سوال های مرتبط