منم داشتم عالی بود ختی خونریزیم و کمردردمم کمتر کرد اولی آلمانی بود عالی بود بعدی هم گفت چون حساسیت داری روکش طلا برات می زارم از همش بهتره
مسی هم داشت نمی دونم گفت چه مشکلی داره اونو نذار
به من نمی ساخت وگر نه آی یو دیهای خارجی همه شون عالی ان
فقط تا ۱۴ روز اول نباید رابطه داشته باشی و چیز سنگین بلند کنی و بپر بپر نداشته باشی
و تا ۴۵ روز هم جلوگیری طبیعی داشته باشی دیگه بعدش اوکیه
البته یه سونو هم ازت می خواد که مطمئن بشه جای خودش قرار گرفته و درسته
دیگه بعدش نیازی به استرس یا داشتن جلوگیری نیست
من گذاشتم شیش ساله خیلی راضیم عالیه بهترین راه برای جلوگیریه
من
راضیم
بزار
من دارم حدودا یک ساله اره خیلی راضیم ایشالا که باردار نشم
مننن
تازه گذاشتم
من ۱۳ ساله دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.