به نظرتون ۳۵ هفته ۵ روز برم پیش دکتر نامه سزارین میده بهم؟

۳ پاسخ

ن عزیزم ب این زودی نمیدن من ۳۷ هفتم هنوز نداده قرارع ۳۸ زایمان کنم ینی کمتر از ی هفته مونده فلن نداده

به من نامشو داد ۳۵هفته ۴روز بودم واسه ۳۹هفتگی گفت نامه رو میدم ببر بیمارستان که تایید کنن چون اختیاری ببینیم کدوم بیمارستان اوکی میده

آره‌

سوال های مرتبط