۵ پاسخ

دکتر بچه اولم بهم گفت خودتو با آب و روغن اسطوخودوس بشور خدایی جای بخیه هم نموند

اسپری ترمیم کننده نیواشا بگیرین

مگه ترمیم میکنه؟

فعلا نزن

طبیعیه؟ باید بزنی رو بخیه هات دیگه

سوال های مرتبط