۸ پاسخ

بچه منم اینطور بود ۴روز تب بدون علامت داش بردم دکتر گفت ویروس جدید چند روز تب بعد ابریزش بینی سرفه گرفت

یا بدنش عفونت کرده یا عفونت ادرار داره یا گلوش بنده من دخترم هرسه این حالتا رو داشت تب میکرد که دیر می‌فهمیدم جوری که گلوش عفونت میکرد از کی بوده گلوش بند بوده حتی اشتهاشم کور شده بود

شاید قاروق شده

حتما ببرش دکترمتخصص اگه اهواز یا شهرای اطرافی بگو دکتر خوبی بهت معرفی کنم،

عفونت داره بدنش ببر دکتر حتما

ببر دکتر

آزمایش بده شاید عفونت داخلی داشته باشه یا التهاب

شاید عفونت داره بدنش ، عفونت ادراری مثلاً ، ببرش دکتر برای آزمایش بنویسه

سوال های مرتبط