من گرفتم هم برا دخترم گرفته بودم هم الان گرفتم
خیلیم خوب بود سرش خیلی خوب فرم گرفته
مسخره ترین چیزه
منکه نینیم رفلاکس داره بابد سرش خیلی بالا باشه اصلا ب کارم نیومد ولی غیر از اونم بکار نمیاد
نگیر بایا خرج الکی و اضافه س
هر سری ک بعلت میگیری میزاری سر جاش پهلو عوص کن یبار چپ یبار راست یبار رو کمرش بخوابون
من سر دخترم و پسرم رو اینجوری میذاشتم خیلی هم خوب فرم گرفته
نخر من الان تنها استفادم اینه میزارم پشت کمرش طاق باز نشه وگرنا گردن بچه بالا میمونه اصلا استفاده نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.