اینقد زورم میاد که به ما نمیدن! نمیشه یه تجمعی اعتراضی چیزی کنیم؟😅
حتما فکر کردن اومدیم سال جدید بچه هامون یه سال بزرگتر شدن
انگار بچهای ما میرن دسشویی وبامامیشینن سرسفره
اه انقدزورم میادا
بچه ها ما خار دارن
واقعا چه فرقی بین بچه ای که مثلا بهمن و اسفند ۱۴۰۴دنیا اومده با اونی که ۱۴۰۵ اومده هست؟ اون پوشک و شیرخشک لازم نداره؟
ای خواهر بچهایی ما انگار ادم نیستن
واقعا نامردیه🫤😐
احتمالا نه بچه های ما خودشون میرن سرکار خرجشون رو در میارن🫠🫠🫠
بچه ها ما واسشون ر.ی.د.ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.