۵ پاسخ

من موقع پسر بزرگم رفتم هاله سجادی عالی بود
بارداری دومم غربالگری نرفتم سونوی معمولی صفورا طاهر رفتم
یه سری هم رفتم مجموعه شماعی ولی با دکتر خانومش سونو انجام دادم اونم عالی بود
بقیه سونوهام رو هم رفتم درمانگاه امام باقر ع بلوار ابوطالب خانوم دکتری که اونجا هم بودن بسیاااار با اخلاق و با دقت برام سونو میکردن

دکتر فرخنده حنفی
عالیه همه چیو تو تصویر بهت توضیح میده

مهدیه بقائی اگه ایران باشه
صفورا طاهر

دکتر نرگس افضلی خیلی وقت می‌زاره و من راضیم ازش

مژده شمس
نازنین نقیبی
بزن گوکل آدرسشون میاد

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری