۲ پاسخ

ببین هرچیم پماد بزنی ولی رعایت نکنی باز برمیگرده
اکثرش هم بخاطر شوینده هاس
واسه ظرف شستن حتماااا دستکش دستت کن
از صابون فولیکا استفاده کن ، اونی ک مخصوص پوست های خشک و اگزما هست
منم همینطوری بودم یعنی انقدررر میخاریدم دستمو دیگ خون میومد ، الان ۴ ماهه اینارو رعایت میکنم اصلا انگار ن انگار ک قبلا دستم اون شکلی بود ، تازه پوستمم ترمیم شده

پماد کالامین بگیر عالیه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری