ببین هرچیم پماد بزنی ولی رعایت نکنی باز برمیگرده
اکثرش هم بخاطر شوینده هاس
واسه ظرف شستن حتماااا دستکش دستت کن
از صابون فولیکا استفاده کن ، اونی ک مخصوص پوست های خشک و اگزما هست
منم همینطوری بودم یعنی انقدررر میخاریدم دستمو دیگ خون میومد ، الان ۴ ماهه اینارو رعایت میکنم اصلا انگار ن انگار ک قبلا دستم اون شکلی بود ، تازه پوستمم ترمیم شده
پماد کالامین بگیر عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.