۱۴ پاسخ

من هرچی خودم بخورم میدم

اره بابا میدم

بحث پخته بودنش نیس گلم
معلوم نیست گوشت چیه ما خودمونم نمیخوریم

کوبیده آب که لیز باشه و روی بافتش شفاف باشه پف پفی باشه بیشترش جوش شیرین و اشغال پاشغاله
باید روش دون دون باشه و حالت نرم و پف پفی کم تری داشته باشه

شما گوشت چرخ کرده رو چقدر تفت میدی تا بپزه.اینم همونه دیگه

من سر دختر اولم خیلی پاستوریزه عمل کردم الان به شدت بد غذا به شدت حساس به بو و طعم غذا ولبنیات اصلا نمیخوره دومی همه چیز دادم شکر خدا میخوره

ما اصولا بیرون کوبیده نمیخوریم خودمون
چون با این قیمت گوشت مطمئنا چیز مفید و سالمی نیست

اگه مطمئن باشم گوشت تازه و خوبه می دم ولی کم می دم

اررررره اینقدم دوسدارم دو سیخ میخوره میگیره دستش گاز میزنه 😂😂😂

من از بیرون میگیرم حتما گوسفندی باشه میزارم روی برنج چند دقیقه تا مغزش هم کامل بپزه

من ی بار دادم

اگه از جای خوب میگیری بده. من یه بار نشناخته گرفتم دادم مریض شد

نه اونا پخته س
من میدم همیشه.خیلی هم سیر نگه میداره.
فقط هرجا میخری نرم باشه

من بیرون هرچی بخوریم میدم والا تا کی میخام ب این چیزا فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی