۱۳ پاسخ

ان اس تی میگیرن الکی نی ک

سلام میشه جواب منا بدین

والا من کلی درد داشتم رفتم زایشگاه آن آی تی گرفتن گفتن نه درصدش کنه بستری نکردن
اگه میتونی برو مرکز زنان و زایمان اونجا پریناتولوژیست هست یکمم انقباض داشتی نگهت میدارن تا زایمان کنی

اول معاینت میکنن اکه بازنبودی اصلا تحویلت نمیگیرن

ان اس تی میگیرن اگه درد نشون نده میفرستن خونه

ان سی تی میگیرن اگه انقباض نداشته باشی بستری نمیکنن من انقد با ای دروغا رفتم زایشگاه برگشتم😂

چرا صبر نمی‌کنید موقع ش به دنیا بیاد خب؟؟

نمیشه علکی بگی دستگاه نشون میده درداتو

خواهرت دهانه رحمش باز شده بوده

دستگاه نشون میده درد نداری

نه بابا نمیشه که اونا با دستگاه می‌فهمن انقباض داری يانه

به حرف اینا گوش نکن چهل هفته پر که شدی بچه رسیده میشه شایدم رودتر دردت شروع شد

ای خدا منم بخدا خسته شدم دلم نی نی مو مخواد

سوال های مرتبط