۹ پاسخ

هرکسی هرچی میخواد بگه،نمیدونم ما کی میخوایم فرهنگ این چیزارو بدونیم .عزیزم مهم اینه بچت سیر باشه چه با شیر خشک چه با شیر خودت

اصلا مهم نباشه برات مهم اینه بچت گرسنه نمونه چه با شیرخودت چه با شیرخشک دهن مردم همیشه بازه بزار هرچی میخان بگن تو کار خودتو بکن

نی نی منم کلا سه روز شیر خورد دیگه نخورد منم مثل تو همه منو گناه کار دونستن الان هم همچنین بی خیال مهم اینه بچم سیر باشه

نا امید نشو زود به شیشه عادت نمیکنن که
سینه الان نوکش بزرگه سخته بگیرمش شیر اولش خیلی خیلی کمه با مک زدن زیاد میشه تلاشتو بکن نشد هم شیر خشک بده چی میشه مگه

عزیزم تلاشتو بکن ولی به کسی ربطی نداره.مهم اینه بچه سیر بشه. اگه شیرت کم باشه یا بچه سینه رو نگیره تقصیر تو نیست که،قرار نیست هم خودت هم بچه اذیت بشید

اصلا خودتو اذیت نکن نگرفت هم فدای سرت
یکم بزار گشنه بشه بعد سینه تو بده
اگه سیر نشد شیر خشک هم بعدش بده

عزیزم تو الان شرایط سختی داره یک بار جدی به همه بگو دخالت نکنید من خودم میدونم چیکارکنم
اردنخوذچی بخور حتما با دکترت مشورت کن ببین بهت شیرافزا میده رازیانه ام من شنیدم شیر. یاد میکنه و خوش طعم

باید بدی شیر خودتو ب زور تلاش کن بزار گریه کنه منم همینطوربودم منتها خیلی میاومت میکنم

مهم اینکه بچه ات سیر بشه و گرسنه نمونه؛ بقیه چیزا و حرفا و جدی نگیر

سوال های مرتبط