منم میبرم میزنم
منم زدم عزیزم ناراحتی نداره
به نظرم بهتر تو این گرما بچه راحت تره
حالا بعد یک دست و قشنگ در میاد
چه جالب اتفاقا منم همین دو ساعت پیش برای اولین بار موهاشو زدیم.
منم اولش خیلی ناراحت شدم بنظرم جالب نشد ولی زود دوباره درمیاد الانم که دیگه هوا گرمه
الهی بچممم
یاده اون اهنگ موهامو نزن بهم میاد افتادم😂ولی بهش خیلی میاد😍
چقدگوگولی شده ماشاالله
زود بلند میشن ناراحت نباش😁
اینچیزا قدیمیه بابا
چرا زدین؟🥲😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.