۳ پاسخ

من دو و نیم سی سی میدادم هر ۱۲ ساعت عالی بود توی یک هفته اثر کرده بود

عالیه من راضی بودم

من ۳ نبم سی سی ولی برای پسزم فایده نداش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی