ببخشید شما هیدروسل بچتون رفع شد چیشد؟؟
خوش بحالت منم دوست دارم بچم همینجوری باشه هرکی میاد یاهرجا میرم انقد بچم دست ب دست میشه یا هی اینوراونور میکنن حرص میخورم خودشم اذیته ها ولی چون گریه نمیکنه کسی اهمیت نده اگرم چیزی بگم حتی دیشب گشنه بردم خونه مادرشوهرم بلکم گریه کنه زیاد دست مالیش نکنن بازم نکردن
والا دختر منم😐من اینقدر اجتماعی و جمع دوست دارم اتفاقا خیلییی بردمش مهمونی ولی هر بار نق و گریه و بغض دیگه نشستیم خونمون فعلا، انگاری یه مرحله رشده!
من از اول زیاد بردمش تو جمع الان این طوری نیس ببرش تو جمع
دختر منم یه مدت اینجوری شد چون زیاد در نمیومدم بیرون ،کسیو دیدنی غریبی میکرد اما از عید ب اینور از قصد زیاد میبرمش بیرون تا عادت کنه
ک خداروشکر الان باهمه جوره ماشالله
فقط به خودتون عادت دادین انقدر تو خونه بودین که فقط شما رو دیده سعی کن ببریش تو جمع اما بغل کسی نده کم کم درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.