۷ پاسخ

نشونه ی خوبیه
این ینی نقطه ی امنش ک تو و باباشه رو میشناسه و بقیه براش غریبه هستن

منم اینطوری شده باهاشون میخندید تا بغلشون کنه گریه میکنه بدبختی اینه میبینن گریه میکننن حاضر نیستن بدن بغلم تا بغلش میکنم ساکت میشه ها ولی دوباره بغلش میکنن گریشو دربیارن😐

منم دخترم همین طوره پیش هیچ کس نمیمونه فقط گریه میکنه قبلا اینطوری نبود

عزیزم کاملا عادیه یه مرحله از همه میترسن انگار بعدش درست میشه

یه تایمی غریبی میکنن بعد دوباره درست میشن

منم اینطوره الان ۳هفته ای میشه
خسته شدم یا باید بمونم خونه
یا برم جایی فقط بغل خودم و باباش باشه

دقیقا دختر من همینجوریه فقط پیش خودم و همسزم و پسرم میخنده و میمونه پیش هیچکی نمیمونه حتی مامانم🥲

سوال های مرتبط