عزیزم کدوم بیمارستان بستری کردی ۱۷شهریور؟؟
الهی بمیرم براتون🥹🥹🥹
بلا بدور
بعد حوصله داشتی بیا بگو چرا داره بستری میشه
لباس
الکل ضد عفونی
شارژر
فلاسک
آب
شکلات
شیر
پوشک
اسباب بازی مورد علاقه
خوردنی
عزیزم انشالله که هرچه زودترمرخص بشین من تجربه دوباربستری کردنو دارم خیلی سخته فقط بایدتحمل کنی زودترتموم بشه.لباس برای پسرت زیادببر.اگه اسهاله پمادسوختگی وزیراندازیه بارمصرف حتماببر.پوشک فلاسک نبات لباس برای خودت.پتوبرای خودت وپسرت
انشالا که سریع تر مرخص بشید عزیزم لباس براش زیاد ببر جوری کراحت باشه بخاطر سرم
پتو ببر با ی اسباب بازی یا چیزی ک دوس داشته باشه
برای خودت اگ تونستی پتو ببر بالش فلاسک خوراکی الکل ببر برای ضدعفونی کردن اگ تبسنج داری خودت اونم ببر شارژر لباس زیر برای خودت شلوار راحتی
لباس ببر چن دست برای بچه
دستمال خشک کن اینا همراهت باشه
داروهاش همینجور
کارت ملی خودت و شناسنامه بچه
بالشم من بردم خودم استفاده کردم پتو مسافرتی هم بردم
ی سبدم چایی نسکافه و لیوان یکبار مصرفو نباتو خوراکی میوه ببر
اگه چای میخوری فلاسک چای قند دستمال قاشق
لباس براش ببر،ترجیح لباسای جلو باز که پوشیدن و دراوردنش بخاطر سرم راحت باشه،لباس زیاد ببر اگه کثیف شد بتونی تند تند عوض کنی،برای خودتم لباس زیر و اینا ببر،لباس خنک و سب. بپوش چون داخل هوا ممکنه گرم باشه،برای بچت پتو ببر،یه مسافرتی ام واسه خودت،فلاسک و چایی و اینا لازمت میشه کف میکنی از بس باید بشینی،یکمم خوراکی اینا واسه خودت و بچت،البته طفلی اگه بتونه بخوره،شارژرم یادت نره
برای خودت لباس راحت و لباس زیر گوشی و شارژر کارت بانکی
برای حامی اگر شیشه شیر میخوره و پوشکی هست براش بردار
لباس هم که اونجا میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.