منم امروز پسرم واکسن چهار ماهگیشو زد تا ۳۸.۵ هم اومد اما شکر خدا پاشویه اش کردم اول اومد ۳۷ و بعدشم شد ۳۶.۷ لباس پسر منم ی بادی نخی روی پاهاش هم بازه و پتو ننداختم دیگه
منم ضبح زدم استرس دارم
نه عزیزم تب نیست
میشه بگی وزن ۴ماهگی چقد بود
۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.