۴ پاسخ

منم امروز پسرم واکسن چهار ماهگیشو زد تا ۳۸.۵ هم اومد اما شکر خدا پاشویه اش کردم اول اومد ۳۷ و بعدشم شد ۳۶.۷ لباس پسر منم ی بادی نخی روی پاهاش هم بازه و پتو ننداختم دیگه

تصویر

منم ضبح زدم استرس دارم

نه عزیزم تب نیست
میشه بگی وزن ۴ماهگی چقد بود

۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط