خانومای تربت حیدریه
بهم ماما معرفی کنید که کارشون خوبه

۵ پاسخ

و منی ک بدون ماما زایمان کردم😂

من با بهنام پور قرار داد بستم فوقالعاده خوش اخلاق ۲۵۰۰ قرار داد بو ۷۰۰ هم هزینه یک جلسه کلاس با خودش که اجباریه

من خانم قلی نژاد رو گرفتم‌خیلی مهربون و کاربلد

بهرام پور میگن خیلی خوبه اگه تامین اجتماعی میری

بستگی داره کدوم بیمارستان باشی من صنوبری رو گرفتم بعد دیدم قراردادش با نهم دی و امام حسینه لغوش کردم چون من بیمم تامین اجتماعی

سوال های مرتبط