و منی ک بدون ماما زایمان کردم😂
من با بهنام پور قرار داد بستم فوقالعاده خوش اخلاق ۲۵۰۰ قرار داد بو ۷۰۰ هم هزینه یک جلسه کلاس با خودش که اجباریه
من خانم قلی نژاد رو گرفتمخیلی مهربون و کاربلد
بهرام پور میگن خیلی خوبه اگه تامین اجتماعی میری
بستگی داره کدوم بیمارستان باشی من صنوبری رو گرفتم بعد دیدم قراردادش با نهم دی و امام حسینه لغوش کردم چون من بیمم تامین اجتماعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.