عزیزم شما زایمان کردین ماما کیو گرفتین؟ کدوم بیمارستان زایمان کردین و اینکه راضی بودین شما که تجربه کردی چه کارایی توصیه میکنی که انجام بدیم تا زایمان راحت تری باشه؟ اپیدورال هم زدین؟
من اصلا نمیدونم بگیرم یا نه چون میگن کار خاصی انجام نمیده گیج شدم
وفادار کارش خوبه
دقیقا چیکار میکنه؟
یاربی هم میگن خوبه
من احتمالا وجیهه دوپیکر بگیرم ولی نمیدونم کارش چطوره فک میکنم خوب باشه پیجش اینستا هس بزن ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.