خانمای اهوازی ماما همراه کیو گرفتین؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من نسترن خوشایند

بیمارستان امیرالمومنین یه ماما داره به نام شیروانی کارش فوق العادس خودش هم خیبی دلسوزه

هنوز گیری

من میرم پیش نداف هنوز باش حرف نزدم ولی بش گفتم ممکن نداشته باشم اون ماهش گفت بات راه میام
خیلی خوش اخلاقه

.....

عزیزم من تعریف ناهید میرنام شنیدم

من یه بار رفتم چکاپ پیش خوشایند اما حس خوبی نگرفتم از جو مطب و برخوردها حالا نمیدونم چیکار کنم😓

رفتم پیشش همون ۱۰ تومن ولی بستگی به زایمان داره اگه آمپول فشار تزریق کنه هزینه تغییر میکنه

منم میخوام🥹🥹🥹ب

همه کارای زایمان رو خودش انجام میده از اول که دردت شروع میشه تا زایمان

هنوز زایمان نکردم ولی حدودی۱۰ تومن

ماما نداف

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری