مامانای مهربون سونو انتی جدیدا رفتین هزینه چقدر شد؟

۱۳ پاسخ

من سه روز دیگه نوبت دارم۵۱۰۰گفتن

من با بیمه رفتم پیش سنو گرافی شفا نوبت گرفتم گفت ۴۷۷۰ می شه البته فردا می خوا برم انتی

۳ میلیون

من ۲۱ فرودین رفتم، ۲۳۰۰ سونو، ۱۷۰۰ ازمایش،
از بیمه تکمیلیم گرفت‌کلا شد ۴۰۰ تومن عملا

هرجایی یه قیمته زنگ بزن بپرس. معمولا هرای کوچیک گرونتره

منطقه ها فرق داره گلم

سه هفته پیش 2800

سونو من ماه گذشته رفتم ۱۷۶۰ آزمایش ۱۶۰۰

من امروز‌زنگ‌زدم‌گفت ۴تا۵تومن😒
ازمایشو نپرسیدم

من هنوز نرفتم ولی جایی که می‌خوام برم پرسیدم گفت چهار نیم

من بروجرد رفتم ۵۷۰۰

من یکی دو ساعت پیش زنگ زدم پرسیدم گفتن ۱۶۰۰

من ک رفتم ۲میلیون۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته بیستم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری