من سه روز دیگه نوبت دارم۵۱۰۰گفتن
من با بیمه رفتم پیش سنو گرافی شفا نوبت گرفتم گفت ۴۷۷۰ می شه البته فردا می خوا برم انتی
۳ میلیون
من ۲۱ فرودین رفتم، ۲۳۰۰ سونو، ۱۷۰۰ ازمایش،
از بیمه تکمیلیم گرفتکلا شد ۴۰۰ تومن عملا
هرجایی یه قیمته زنگ بزن بپرس. معمولا هرای کوچیک گرونتره
منطقه ها فرق داره گلم
سه هفته پیش 2800
سونو من ماه گذشته رفتم ۱۷۶۰ آزمایش ۱۶۰۰
من امروززنگزدمگفت ۴تا۵تومن😒
ازمایشو نپرسیدم
من هنوز نرفتم ولی جایی که میخوام برم پرسیدم گفت چهار نیم
من بروجرد رفتم ۵۷۰۰
من یکی دو ساعت پیش زنگ زدم پرسیدم گفتن ۱۶۰۰
من ک رفتم ۲میلیون۷۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.