درد لگن یکم خفیف گاهی میگیره از دیشب تو هفته‌من طبیعیه؟

۳ پاسخ

من از ۸ هفته درد لگن داشتم داره دهنمو سرویس میکنه 🥲

من ک از هفته های قبل دارم دکترم میگه این دردا تو بارداری هست و طبیعیه نگران نباش

اره طبیعیه من ازاول داشتم.الانم ک شبا نشسته میخابم.ب پهلودراز میکشم دردش بیشترمیشه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی