۸ پاسخ

آره با عسل شرکتی لقمه میدم بهش خیلیم دوست داره

هم خامه قنادی توی کیک رو دادم هم خامه صبحونه با عسل یا مربا

من میدم ، گاهی با عسل هم قاطی میکنم میدم بهش ، خیلی دوست داره کیان ،

من میدم‌بهش

اره هم خامه صبحانه هم کیک تولد هم شیرینی تر.

خامه صبحونه؟
اره دوس داره

آره

اره خیلی زیاد. چرا ندادی؟
کلا بالای یسال همه چی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی