من نهار آبگوشت خوردم شب ساعت ۹ رفتم اتاق عمل خوب بود
من حلیم خوردم
جوجه خوردم
دکتر به من گفت مرغ آب پز بخور
جوجه باید بخوریم ولی من پیتزا میخوام😋
چلوگوشت
من گوشت برنج درست کردم خوردم ظرفامم شستم حمومم رفتم خوابیدم
یه روز قبلش بستری بودم میخواستم طبیعی بزایم چیزی نخوردم
من چلو گوشت خورده بودم که تا فردا شبش گشنم نشه
دکتر ب من گفت یه چیز پروتئینی بخور هم سلکباشه هم مدت ببشتری سیر بمونی
ب نظرم جوجه گزینه ی خوبیه
برای من یهویی شد .شبش عدسی خورده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.