۱۱ پاسخ

من نهار آبگوشت خوردم شب ساعت ۹ رفتم اتاق عمل خوب بود

من حلیم خوردم

جوجه خوردم

دکتر به من گفت مرغ آب پز بخور

جوجه باید بخوریم ولی من پیتزا میخوام😋

چلوگوشت

من گوشت برنج درست کردم خوردم ظرفامم شستم حمومم رفتم خوابیدم

یه روز قبلش بستری بودم میخواستم طبیعی بزایم چیزی نخوردم

من چلو گوشت خورده بودم که تا فردا شبش گشنم نشه

دکتر ب من گفت یه چیز پروتئینی بخور هم سلک‌باشه هم مدت ببشتری سیر بمونی
ب نظرم جوجه گزینه ی خوبیه

برای من یهویی شد .شبش عدسی خورده بودم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی