مامانا شب قبل زایمان سزارین شام چی بخورم؟

۱۰ پاسخ

من سوپ خوردم ولی مردم از گشنگی

چیزی بخور ک گشنت نشه چون سز کنی تا چند ساعت چیزی نمیدن بخوری

قربونت بشم🥰 یک غذای سبک مثل ابگوشت. ازساعت 12هم هیچی نخورتابعدعمل انشالله بسلامتی

من ساعت ۹ شب به بعد چیزی نخوردم و بچم بدنیا اومد حالت تهوع نداشتم

بنظر منکه کباب حالا چه جوجه چه کوبیده. یا سالاد سزار که هم پروتین داره هم کربوهیدرات هم فیبر😅

من جوجه خوردم

یه چیز مقوی باید بخوری مث کباب یا ماهیچه

حلوا درست کن با روغن بادام شیرین بخور
و چندتا تیکه گوشت کباب کن

یه جیز سبک مثلا سوپ

سوپی آبگوشتی چیزی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان رادمهر😘 مامان رادمهر😘 ۴ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان قندق مامان قندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری