۱۰ پاسخ

جوجه کباب یا گوشت کبابی سوپ هم خوبه

من کوبیده خوردم

جوجه

😅 ی کاسه لوبیا و حبوبات که بعد نمیتونی درست بخوری

بنظر منکه فرقی نمیکنه چی بخوری، مثلا خودم املت خورده بودم صبحش اورژانسی شدم رفتم بیمارستان

هر چیزی میتونی بخوری فقط ۱۲ شب به بعد دیگه نباید چیزی بخوری

غذای نفاخ اصلا نخور

من جوجه کباب خوردم

من قرمه سبزی خوردم😅

جوجه بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان رادمهر😘 مامان رادمهر😘 ۴ ماهگی
مامان قندق مامان قندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی