۱۱ پاسخ

چرا آب بخور

من تا ۱۲ آب خوردم

من دکترگفت ازدوازده شب به بعد چیزی نخورو7صبح بیابستری شومن هم ‌6صبح یک لیوان چای باخرماخوردم رفتم دوازده ظهرسزشدم گفتن چیزی خوردی گفتم نه
هیچی هم نشداونافقط بخاطرخودشون میگن چون اونایی که اورژانسی سزمیشن وقبلش هم غذاخوردن مگه چی میشه
تازه بعدعمل هم تا10/12ساعت چیزی هم نمیدن بخوری بدجورضعف میکنی

نه.

من بعد 12 چیزی نخوردم حتی آب

من بستری بودم نمیدونستم حالم خراب میشه۳۴هفته سزارین اورژانسی میشم
نیم ساعت قبلش غذا خورده بودم یهو حالم خراب شد گفتن سزارین اورژانسی هستی زایمان کردم هیچیم نشد
نمیدونم چرا میگن غذا نباید بخوری قبلش🙁

آب مجازه بخوری تا سه ساعت قبل عمل

من آخرین لیوان ابو ساعت ۱۲ خوردم
مشکلی ام پیش نیومد

من تا ۱۲ خوردم صبح هم ساعت ۷رفتم بیمارستان و۹ سز شدم اب موردی نداره

آب مجاره

آب میشه خورد؟؟یا کلا دیگه چیزی نباید بخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۲ ماهگی