خانما از چندماهگی میتونم بچم بزارم تو کالسکه؟؟

۸ پاسخ

ازهروقت بخوای

بزار تو حالت خوابیده من از دوماهگی گذاشتم

از اول تولدش

ممنون

من از ۴۰ روزگی گزاشتم
از بدو تولد میشه گذاشت
ولی باید کالسکه رو حالت خوابیده بزاری

من از اول ۴ ماه گذاشتم

من امروز گذاشتم، زیرش ی تشک کوچیک گذاشتم ولی.

بزار روی حالت خابیده

سوال های مرتبط