طول سرویکس انومالی ۴۱ بود تو سونو رشد ۲۷ هفته ۳۵ بود طبیعیه؟؟؟

۵ پاسخ

نه خیلی ام خوبه استرس میدن بهت

ت ۲۷ رفتی سنو رشد چن کیلو بود عزیزم

عزیزم استراحت کن جای نرو اطلا یکی بیاد بهت این یه مدت رسیدگی کنه من توی این موقعیت طول سرویکس ۳۵یدفعه شد ۱۰برای همین میگم استراحت کن من از ۲۸هفته بیمارستانم هر لحظه احتمال زایمان دارم ایشالله که به خوبی برات تموم بشه

اره دیگ میاد پایین
منم آنومالی ۴۱ بودم سونو رشد ۲۸هفته و ۶ روز شدم ۳۷

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری