خب مگه میشه بیمارستان تامین اجتماعی سزارین شد؟
من الان میلاد هستم بخش دیگه ای پرستارا اصلا رسیدگی نمیکنن همه کار رو همراه باید بکنه بد رفتار هم هستن
من رفتم شهدای تجریش
اول طبیعی بودم و بعد اورژانسی رفتم سزارین هر دورو تجربه کردم
من خیلی راضی بودم
با بیمه تامین و سه روز بستری قبل زایمانم و دو روز ان ای سی یو شد ۷ تومن
همه میگن خوبه
ولی من رفتم راضی نبودم رسیدگی خوب نمیکنن سزارین بودم در کل من زایمان راحتی داشتم
بیمارستان محب یاس هم خوبه
من زیاد راضی نبودم
من رفتم کاشانی خدایی عالی بود از لحاظ رسیدگی زایمان تمیزی همه چی سزارین شدم با تامین اجتماعی نهصد دادم نمیدونم پول زیر انداز این چیزا بود فککنم
من هدایت رفتممعمولی بود
میگن خوبه
من طبیعی زایمان کردم عالی بود
ولی شانسیه
من که راضی بودم خودمم همکاری کردم فقط اتاق خصوصی گرفتم که راحت باشیم ولی راحت نبودیم 🤣
طبیعی یا سز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.