عزیزم کارهای روزمره رو خودت انجام میدادی یا کسی کمکت میکرد منظورم غذا درست کردن و ظرف شستنه میشه بگی استراحت مطلق بودی یا نه... من هفته دیگه انتقال دارم خیلی استرس دارم و ناراحتم میشه بگی چی کارا کردی ک مثبت شدی... خیلی خوشحالم ازینکه مثبتی😍🥹🥹چون فقط حال ای وی افی ها رو کسی درک میکنه ک خودش تو این مسیر باشه میدونه ک چقد سخته.. .
مامان معجزه خدا شما چندتا انتقال دادی من دوبستع شد این سری توهربستع چهارتا دارم
برای منم دعاکن خیلی زجر کشیدم تو راه ای وی اف تخمک زیاد میکنم دفعه دوم خیلی با دفعه اول ک عمل کردم فرق داشت یه هفته درازکشیده غذا خوردم انقد ک زیرشکمم زخم بود ماه بعد انتقال دارم
مبارک باشه خوشگلم به سلامتی بغل بگیریش
من بعداز انتقال هر شب چن تا دونه خرما با شیر میخوردم مغزیجات میخوردم میوه میخوردم و غذاهای سالم تا قلب جنینم تشکیل بشع
عزیزدلم مبارکت باش با اینکه نمیشناسمت هر روز سر نماز برات دعا میکردم ک مامان بودنو تجربه کنی خیلی خوشحال شدم برات مراقب خودت باش و زیاد کارای خونه رو انجام نده سه ماه اول تا جنین جاشو سفت کنه
مبارکه عزیزم ، انشالله بسلامتی کوچولوتو بغل بگیری ، تاریخ آخرین پریودیت کی بوده ؟
مبارکت باشه عزیییییزم🫂🫂🫂
تبریک میگم یه تاپیک قبلیتونو دیدم اومدم تو صفحه تون که ببینم باردار شدید تا داشت صفحه باز میشد کلی دعا کردم که ایشالا شده باشید، خپاهرم تاری ای وی اف کرده تو رو خدا واسش دعا کنید به آرزوی مادر شدنش برسه
در ضمن بتاتم عالیههه نگران نکن خودتو💗
عزیزم کلینیک ارمغان چقدر هزینه گرفت ازتون ؟واینکه رفتی پیش دکتر بعد کارهای ای وی اف کلینیک ارمغان انجام دادین یا نه مستقیم رفتی ارمغان ؟
درکل خوب بود از محیطش و کیفیت ش راضی بودی؟
خانواده خبر داشتن و کسی مراقبت بود هفته اول؟میشه پنهان کرد؟
یه تاپیک بزار از همه چی ارمغان و کارات بگو به درد مشهدی ها میخوره عزیزم
مبارکه عزیزم چقد خوشحال شدم برات انشالله بسلامتی بغل بگیریش😍 برای منم دعا کن تازه آی وی اف شروع کردم کلینیک ارمغان
عزیز دلمممم، قربونت برم..مبارکت باشه عزیزم..ندیدمت ولی خیلی پیگیرت بودم و خیلی برات خوشحال شدم😍،انشاءالله انشاءالله که به حق امام رضا سالم باشه به سلامتی بغل بگیریش ، انشاءالله که بارداری بهت خوش بگذره و تلخی روزای سختت شیرین بشه برات..❤️❤️منم باید ivfکنم میترسم و خیلی منتظر برای من و همه اونایی که مشکل دارن خیییلی دعا کن مامان خانووومم🥲🫂🩵🩷
خیلی هم عالی مبارکت باشه عزیزم
اصلا استرس نداشته باش
مسیر سختی رو طی کردی ،خداروشکر جواب گرفتی انشاالله به سلامتی بغلش بگیری
برا ماهم دعا کن ازاین مسیر سخت پیروز بیرون بیایم
مبارکه عزیزم🥹🙏🏻👩🏻🍼🤲🏻🫂😍
مبارکه عزیزم😍بتات عالیه واسه منم بتام ۳۵۰۰ بود.انشالله دو هفته دیگه میری قلبشم تند تند برات میزنه کلی ذوق میکنی🥹عدد بتا به چندقلویی ربطی نداره چون به منم همه میگفتن بتات بالاس پس دوقلوعه ولی دکترم گفت نه ربطی نداره.واسه من یکی شد ولی انشالله اگه دوقلو دوست داری واسه تو دوقلوعه سالمه😍
مبارکه عزیزدلم خیلی خوشحال شدم واست😍😘❤️❤️❤️
کجا آی وی اف کردی عزیزم کدوم دکتر
چقدر طول کشید
مبارکه عزیزم ❤️😘🥰
مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
خیلی مبارکت باشه عزیزم به سلامتی بغلش کنی برای منم دعا کن 🌹♥️
مبارک عزیزم شما پیش کدوم دکتر باردارشدید
عدد بتات خوبه دیگه وقتی بالا هست ک تکرار نمیکنن
و اینکه مبارک باشه بسلامتی بغل بگیریش
مبارکه عزیزم
بتا تون هم بالاست احتمالا دوقلو باشه
کتاب ریحانه بهشتی همه اینارو هفته به هفته گفته دانلود کن یا بخر
مبارکه عزیزم ۶ هفته ای که دو هفته دیگه بری برای تشکیل قلب
اره خوبه اخرین بار که پریود شدی چندم بوده حساب کن از اون روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.