۱۱ پاسخ

ب حدی شیرین ک نگو من دومی پسره😍 😍 😍 😍 علاحضرتن

عالی من سومیه داره میاد پسر هرچند دوست داشتم دختر بشه اما دوتا پسرام عالین خصوصا اولی عصای دستمه بچم یه پارچه اقاس دومی خیلی شیطونه اصلا انگار نه انگار که داداشن این یکی رو نمی‌دونم چطوری میشه

من به قند دوساله دارم و تو دلیمم پسره باز
پسر اولم که دنیا اومد هر ماه می‌گفتم این ماه شیرین‌ترین ماه زندگی من بود، و این حرف تاالان که دوسال و دوماهشه ادامه داره.
سخته؟بله.
ناز دخترو نداره و باید پابه‌پاش بدویی، بازی کنی، سرکشی‌هاش رو تحمل کنی و شیطنتاش رو به جون بخری
اما همه‌ی اینا شیرینه و می‌ارزه به همه‌چی

تصویر

زیباترین حس
الان ندارمش
دختر باردارم
روزی نیس حسرت نخوریم
کاش بچم پسر بود بازم💔💔

واااای اینارو میشنومااا دلم میخاد زود بزام😍🥹😅

الحمدالله خیلی خوبه
شیطونن ولی هوای مامانشونو دارن
مخصوصا وقتی داداش کوچیکش اذیتم میکنه
دعواش میکنه یا الان که باردارم روم غیرتیه
همش میگه مامان تو اذیت میشی
نرو فلان جا یا اینکارو نکن
اگه ناراحت بشم خییلی زود میفهمه وهمش دوست داره خوشحالم کنه
یا حتی دلیلش رو بدونه
کلا ابراز محبتاشون هم مردونه اس😅

من یه پسر ۵ساله دارم خیلی حس خوبیه همیشه یهویی میاد بوسم میکنه مثل یه مرد کوچک حواسش بهم هست وقتی ناراحتم و گریه میکنم میاد نازمو میکشه میگه مامان گریه نکن و دلداریم میده با اینکه هنوز بچس درسته پسر بچه ها شرو شیطونن ولی خیلی با محبت هستن من بچه دومم هم پسره خدارو هزاران مرتبه شکر میکنم که من لایق مادر شدن دونسته

ی مرد کوچک که مامانشو خیلی دوس داره بغل میکنه قربون صدقه میره ولی خب پسرا شیطنت دارن آروم نمیشینن کمتر پسرا هستن آروم باشن دنبال ماجراجویی فرار از درس 😁

خیلییییییی من پسر دوس داشتم
بچه اولم پسر بود واقعا باهاش راحتم الان ۱ سالو نیمشه و کلا جونمه
خیلییییی به نسبت دخترا کمتر احساساتی ان دیرتر عموما حرف میزنن و ارتباطشون با ناز و بغل نیس با بازی کردن و فعالیته بیشتر

سوال منم هست

جوابا زیاد شد ریپلای کنید منم بخونم 😁

سوال های مرتبط