عزیزم داراب جوادی و لاری۵میلیون ونیم میگیرن فک کنم یگانه کمتربگیره
من جوادی نوبت زدم ۶تومن
هر جا قیمتش فرق داره مال من شد ۳۱۰۰با بیمه
سونوگرافی های مختلف قیمتها متفاوتن زنگ بزن سوال کن عزیزم
امروز رفتم ۲۹۹۰
من با بیمه ۳ میلیون دادم
من چهارشنبه دادم ۶ تومن
۵۴۰۰
داراب که فکر کنم جوادی 6ملیون اینا باشه، ان تی که همین قیمتاس من شیراز نوبت گرفتم بهترین سنوگرافی تعریفشم زیاد کردن گفت3500،داراب الکی اینهمه میگیره جوادی، یگانه و شوانگیز و هم که من قبولشون ندارم شورانگیز به یکی دوستام گفته بود بچت دماغ نداره😕
۳۵۰۰دادم من
سه میلیون اینا شد بنظرم
من امروز زنگ زدم پرسیدم 2600
من ۲۶۰۰
من ۵ دادم
من ۲۴۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.