سونو انومالی هزینش چقد میشه تقریبا
هر سونو گرافی

۱۵ پاسخ

عزیزم داراب جوادی و لاری۵میلیون ونیم میگیرن فک کنم یگانه کمتربگیره

من جوادی نوبت زدم ۶تومن

هر جا قیمتش فرق داره مال من شد ۳۱۰۰با بیمه

سونوگرافی های مختلف قیمتها متفاوتن زنگ بزن سوال کن عزیزم

امروز رفتم ۲۹۹۰

من با بیمه ۳ میلیون دادم

من چهارشنبه دادم ۶ تومن

۵۴۰۰

داراب که فکر کنم جوادی 6ملیون اینا باشه، ان تی که همین قیمتاس من شیراز نوبت گرفتم بهترین سنوگرافی تعریفشم زیاد کردن گفت3500،داراب الکی اینهمه میگیره جوادی، یگانه و شوانگیز و هم که من قبولشون ندارم شورانگیز به یکی دوستام گفته بود بچت دماغ نداره😕

۳۵۰۰دادم من

سه میلیون اینا شد بنظرم

من امروز زنگ زدم پرسیدم 2600

من ۲۶۰۰

من ۵ دادم

من ۲۴۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی